kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday, 7 April 2011

SUMPAH AKU NAK !!!

hey guys !!!
aku nak kongsi sikit dgn korg tntg benda yg pling aku nak...
cantik benor benda2 nie tpi harga pun cantik jga ! so jom kita sama2 berangan yer....


(Hot Pink Lamborghini MurcielagoLP640)
 
 
 
 
(handphone hello kitty-actually xkesah lah apa brand pun yg penting ada ''muka'' hello kitty ngan warna pink)



(lappy pink!!cute kan...huh klu ada nie sure xtidur mlm asyik on9 jer!haha)


(camera digital)





(lawakan rumah nie!giler betul...bestnyer klu ada sebiji cmni)



(nie pula heels rekaan JIMMY CHOO!!!aku suka giler dgn rekaan dia nei...mantap ohh!)



benda2 kat atas nie cumalah hayalan si penulis yer tpi aku mesti dapatkan jg benda2 nie!haha...

AKU BINGUNG !

tujuan aku buat blog nie adalah disebabkan aku nak mengomel...takkan lah aku nak mengomel dgn org kat sekeliling aku kan!ko gile apa nak tiba2 mengomel ada kang kena pelempang!haha...klu korg tgk title tu mesti korg pikir aku dlm masalah kan...hah!memang betul pun...msalah aku skrg ialah tak tau nak buat apa!adakah aku ptt cri kerja (tpi malas siot...hehe) atau aku ptt duduk dpn lappy dan on9 sepanjang hari...hah!ko gile tu lgi lah membongkar kemarahan mama aku!ermmm2...ckup lah dulu bebelan aku nikan!nti korg bosan pula nak baca blog aku nie kan!




(mencari cahaya kehidupan)








p/s:sape2 yg baca tu diam2 je lah yer klu nak bgi comment bgi kat sni je xyah lah nak jumpa aku pastu comment2 yer !mls aku nak lyn!yer mmg saya jahat!so knp??aku pun suka lah ko ada??xdekan!hah diam...

TERIMA KASIH !!

tgk kat title !! hah ! cik princesz nak say TERIMA KASIH kattttttttttt (eh pnjg sgt leh) haha ! 


tadaaaaaaaaaaaaa !


MAK SETAN !! haha (ko yg ajar aku eh)
hehe ! aku curi pic ko erk ! jgn mara hubby ! 

okok ! jom kita  mengumpat dia jap (jap jer ye) ! dia nie member pling ''hot'' la yg pernah aku ada ! dia giler2 orgnya tpi baik owh (bukan nak bodek erk) ! best klu crta2,mengumpat2,scandal2 (eh slh2) dgn dia ni ! hehe !dia sebenarnya da tlg aku tdi ! tlg apa?? hah tlg tukar layout blog aku lah ! aku kan bru buat blog nie ! so engko manusia yg bernama "NICK AINNA" a.k.a MAK SETAN ko kena BANGGA eh sbb ko lah org pertama masuk kat dlm blog aku nie !  aku ulang sekali lagi ORANG PERTAMA tu siot !


Wednesday, 6 April 2011

permulaan kehidupan sebagai blogger !

hari ni aku mula belajar buat blog ! bnyak kali mencuba tpi hampeh hasilnyer ! tpi kali ni aku bertekad nak buat juga ! aku nak merasa apa perasaan sebagai seorg blogger ! macam2 lah aku tekan ! perasaan makin berbunga2 ! dalam kepala otak aku "aku nak blog yg gempak'' ! tpi nie jer yg jdi ! huh ! penat2 ! xpe ni adalah permulaan so xnak la lbh2 kan !