kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Wednesday 13 July 2011

''MY SAKURA PINKY ROOM''

assalamualaikum.....!


hai....hai.....hai....!
hah...skrg korg akan bosan sebab aku dah kembali dgn perasaan hapy bercampur bangga disebabkan aku banyak masa nak tekan-tekan huruf2 ni semua ! 
wait ayat cam tunggang langgang kan....lantak la janji korg pham !

ok....entry kali ni pasti korg bosan coz aku nak crta pasal bilik baru aku....oiiiiiiii korang dgr tak aku jerit ni ''bilikkkkkkkkkk baruuuuuuuuuu akuuuuuuuuuuuuuu''haha...
yapp!aku dah pindah rmah dah....suasana pun dah lain dah...
lantak lah kan janji aku ada rumah!merepek lagi =.='

erm....xtau nak ckp apa lagi...
oyah!nak bgitau korg yg aku ngan abg aku yg cat bilik ni...
hah!smgat tu....
deko2 tu semua of coz la aku kan....

so!jom selongkarrrrrrrrrrr


















''MY SAKURA ROOM''

p/s:bilik nie baru 89% siap!banyak lagi nak ditambah2 untuk menampakkan kecantikkannya!!heeee....syok sendri kan!!

No comments:

Post a Comment