kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday 15 March 2012

HIDUP OH HIDUP !

assalamualaikum !

hidup oh hidupppppppp....! ( baca dalam nada teriak okey ? ) hehe
omg ! bulan ni sangat2 memenatkan . otak dikerah dengan agak ''kasar'' . sakit kepala , sakit badan sehinggakan blog ni terbiar dan menyebabkan ia sedih tahap maksima ! blog aku pun ada perasaan tahu . huhu

bulan ini aku sangat busy dengan study . semester 1 yang sangat menyeramkan dengan subjek yang mencabar otak dan minda aku . ada subjek yang pertama kali aku belajar tau . as i mention at my past entry . paling menang subjek PHYSICS , ANATOMY & APPLIED ANATOMY . banyak sangat nak kena hafal . tapi aku bersyukur sangat sebab lecturer for anatomy & applied anatomy dah tukar dari indian to malay lecturer so senang sikit nak faham dan nak tanya soalan . hari2 kami kena hafal pasal tulang , muscle , joints dan segala macam benda yang berkaitan dengan badan manusia . huhu tu lah semangat sangat nak ambil course physiotherapy kan . hehe ( bukan maksud menyesal cuma tercabar sikit iman di dada ) . harap2 aku dapat pass sem 1 ni . sem yg sgt panjang ! huhu . okey stop story about study . hal dalam biarkan tersimpan kukuh di sanubari . hehe malas nak mention kat sini bahawasanya aku ada problem lain selain study ! zippppppppp .

jom story pasal aktivity aku minggu lalu - AHAD ( ohsemmmm day ! thanks for mama & papa sebab meluangkan waktu bersama anakmu ini dan member ( CASEY ) . ciuman di pipi kanan dan kiri )


                                                                (comel tak ? hehe )

okey ! anda semua tak perlu nak terbalikkan lappy kesayangan anda atau kata : eh ! mata aku ker salah tengok ni ? sebab memang rumah tu TERBALIK . sekali lagi aku cakap RUMAH tu TERBALIK ! hehe
nice kan unik sangat . kalau nak tahu lebih lanjut boleh lah meluangkan masa korang bersama family , boyfriend or kawan2 kat sana . xrugi tahu ! suka sgt dengan keunikan rumah ni . okey malas nak taip banyak2 nanti korang malas baca . boleh lah tgk2 gambar kat FB aku k hehe . selamat terhibur ! bubyeeee...jumpa lgi di entry akan datang ! peace sayang .

No comments:

Post a Comment