kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Wednesday 1 August 2012

salam Ramadhan

assalamualaikum....

salam ramadhan muslimin dan musliman...

alhamdulilah . sekarang dah masuk 2 minggu umat islam berpuasa dan aku telah menjalaninya di asrama . syukur sekali lagi semuanya berjalan dengan lancar biar pun terasa penat dan dahaga semasa menjalaninya . tahun banyak dugaan dan rintangan yang aku lalu . ya allah berikan aku petunjuk dan hidayah-Mu di bulan yang mulia ini . 

oyah , nak bagitahu yang sekarang aku dah ada kemajuan dari segi memasak dan membuat kuih . banyak manfaat yang aku perolehi semasa tinggal di asrama . bermacam2 benda aku pelajari .  

tak sabar rasanya nak pulang ke kampung halaman iaitu TAWAU . tahun ni insyaallah kami sekeluarga beraya dia sana tapi raya pertama bapa aku tak dapat pulang . sobsob . terpaksa tunggu dia untuk 2-3 hari baru dapat raya bersama . rindu sangat dekat family2 yang lain . warna tema family tahun ini warna Kelabu . mesti gempak kalau dah berkumpul maklum lah family kita orang semua happy-go-lucky . heee

ok lah terasa mengantuk pula , maklumlah entry ini di taip waktu subuh =) bye guys . selamat menjalani ibadah puasa .

No comments:

Post a Comment