kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Monday 1 August 2011

1ST DAY !

assalamualaikum semua !!


rasanya belum terlambat lgi untuk aku mengucapkan ''SELAMAT BERPUASA'' buat semua family aku tak kira lah korang berada di mana pun dan kawan2 yg sentiasa dihati :D (rasa formal sgt kan ayat aku biasalah mood puasa la katakan hehe)

agak lama aku tak update blog kan huhu.....sejak kebelakangan ni mood aku kurang stabil so xda crta nak dicrtakan!tapi hari ni telah berlaku keajaiban itu aku kembali rajin(erk!keajaiban apa la tu)abaikan jer !

erm...ok!hari ni first day puasa seperti yg kita semua ketahui dan tengah lalui right??ok dari semalam aku bertempur dgn pelbagai dugaan dan cubaan....ceh!macam nak g berperang je....alah actually perkara2 yg terjadi semuanya menggembirakan dan amatamat aku suka!!! haha...(sesetengah perkara d rahsiakan kerana takut ada pihak yg meraguinya!ceh...sekali lagi aku menggunakan ayat yg membingungkan....







eh!!!kenapa ada pic kat atas nie?? bingung sebentar!!


hehe...actually tu hadiah dari mama untuk anak dia nie...erm!hari jadi aku ke ari ni??xla hari jadi lambat lagi tapi mama dgn berbesar hati nak bagi hadiah hari jadi aku awal....motif??ntah aku pun tak tau...sengaja je kot!anyway mama,asha nak ucap terima kasih sbb bagi loket HABIB tu kat asha cantik sgt warna gold...! i like it babe...hehe.....ok lah setakat nie je lah k!well masa mencemburui kita hehe...

p/s:puasa betul2 tau xnak pegi minum air kat tandas atau makan sorok2 ! adakah pesan itu untuk diri sendiri haha....confius!!byeeee

No comments:

Post a Comment