kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Tuesday 9 August 2011

TERSIRAT DI KALBU RAMADHAN

assalamualaikum....


alhamdulilah dah masuk 9 hari dah puasa kita kan....xrasa betul rasa macam baru jer puasa pertama hari tu...
erm...mesti korang rasa penat+mengantuk+lapar dan segala macam kan?!besalah tu tapi kena sabar k...
huhu...ayat macam orang xbermaya jer aku rasa...eleh!memang xbermaya pun time puasa kan lain tu kalau cergas time2 camni (cepat tgk jam..jam menunjukkan jam 4.24 petang) hah...time2 semua org lemas dan tak sabar nak berbuka lah tu....sabar korang!sabar itu kan separuh daripada iman dan separuh lagi lu pikir la sendri...haha (lawak xmenjadi =.=')....

okey...honestly aku xda cerita gempak lagi hebat cam blogger2 lain...knp?sbb aktiviti aku setiap hari sama jer xda beza pun tapi aku yakin masuk bulan 9 pasti ada cerita yang gempak lagi hebat lagi meletop...leh?ye ke?kita tunggu je lah k....hehe

huhu...actually entry kali ni pasal isi hati aku!!!
entahlah...agak2 berbeza dgn sebelumnya hati seperti tidak tenang...adakah disebabkan itu ini sana sini??ish3...aku asyik menggunakan perkataan yang memeningkan dan terbelit2...itu namanya aku kurang bijak dalam meluahkan perasaan yang ada kepada ''blogku'' ini....pening ya baca entry ini!lantaklah mungkin dengan cara ini aku lebih senang dan bahagia kot...(bukan nak mencarut tetapi lebih kepada privasi kerana tidak mahu mana2 pihak menyalahgunakan apa yang telah aku tulis/taip)so,korang kena lah paham k!!

entry kali memang bosan aku akuinya tapi aku dah tak boleh pendam biarpun aku tidak menceritakan apa yang terjadi kepada korang tapi aku rasa dengan berkata2 menggunakan jejari comelku ini aku dah rasa beban yang dipikul berkurang....mungkin apa yang terjadi sekarang ni akan menjadikan aku lebih matang dan bijak dalam mengambil keputusan...aku harap keputusan yang aku buat ni boleh diterima oleh pihak2 yang terlibat...huh!fikiran bercelaru membuatkan kata2ku berantakan...!

rasanya cukup lah sudah entry kali ni aku dah tak mampu nak menaip hati semakin berat!sukar untuk diungkapkan dengan kata2 dan sukar untuk dibayangkan dengan gambar....perh!ayat mana aku ambil pun aku tak tahu....ok!!stop asha stop...jangan diingat semua tu!!

p/s:setiap yang terjadi pasti ada hikmah-NYA....aku harus tabah menghadapinya!!!asha u can do it...be strong my dear...!!



-sekadar gambar hiasan-
(berikan aku kekuatan agar bisa menjalani hidup ini dengan tenang)

No comments:

Post a Comment