kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Monday 5 December 2011

:: KEKASIH HATIKU DI MASTERSKILL ::

assalamualaikum !

 
halo DECEMBER !! heee...okok aku tahu aku dah lama gila xupdate blog ! opsss...maklum lah budak kolej busy memanjang jer...haha ! busy ke malas cik adik oi...alah sama je tu...erm...nak story mory sal apa erk?banyak sangat story smpai bingung tahap dewa !!heee...ish..ni lah aku ni bila dah menaip asyik merepek je...(sekali lagi menggunakan ayat tunggang langgang nasib cikgu BM aku tak tahu kewujudan blog ni) =.=''.....

ok fine... xpayah nak pening kepala lah sangat...kita direct pegi tajuk entry ni ! hah...apa tu KEKASIH HATIKU DI MASTERSKILL??! tetttttttt....hehe uish jgn la pikir lain2 pula...biarlah rahsia (dah mula dah nak merepek nak kena pelempang kot hehe)...
actually aku nak korang kenal member2 aku kat MASTERSKILL nie mana lah tahu ada yang korang berkenan ke kan...hehe promote2 !! ok lah tak nak melalut tak tentu pasal...

let's check this out bebeh :D

kita start dari kiri : CASSEY,ME (ASHA),WANIE and JEN
hah...ni lah geng karas aku...kita org satu umah,satu kos and yang paling best satu kepala bebeh :D

 guys ni lah antara member2 aku...suma pun sot2 jga hehe tapi best la kawan dengan dorg rasa cam dah lama giler aku knal dorang ni!
(abaikan bas kat belakang tu....kalau nak tahu tu lah bas yang ulang alik hantar kitaorang ke kolej...ada banyak sehingga tak terkira!kadang2 sampai ketinggalan bas lagi haha =.='')


ok lah guys setakat tu je lah yer kang klu aku letak semua ada yang meluat pula hehe...klu nak tgk boleh lah ke FB aku...jangan segan silu!

p/s:actually esok aku ada test maths tapi xpe blog didahulukan study dibiarkan sebentar hehe entahlah pepatah dari mana aku dapat :D santai2 aja deh...yakin je boleh!!
LIFE MUST GO ON...THINK POSIVITE !!!


No comments:

Post a Comment