kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Tuesday 13 December 2011

MANUSIA OH MANUSIA

assalamualaikum.....


manusia?!

memang sukar untuk dipahami dan dimengerti...macam2 ragam macam2 kerenah dan macam2 lagi...hari ini aku nak cerita sikit pasal kerenah seorang member ni...seperti yang sedia korang ketahui aku sekarang duduk hostel so suasana pun dah lain dan kena matang...mula-mula housemate aku mmg ''best sgsgt'' tapi hari berganti hari bulan berganti bulan semua dah tunjuk gaya sebenar...tapi normal lah kan bila kita jadi diri kita sendiri di hadapan member...tapi yang seorang ni agak2 lain kadang2 buat hati jadi panas dgn perangai dia...rasa nak ''lekatkan'' dia kat dinding jer...nasib tahap kesabaran kami tinggi klu x dah lama dah gaduh...mungkin entry kali ni agak berlainan dari sebelumnya iya lah aku kan selalu post cerita2 yang ''happy'' jer tapi kali ni aku post entry pasal ''unhappy'' story maaf lah klu ada pembaca yang rasa xsuka atau bosan aku paham tapi bukan bermaksud nak memburukkan member sendiri cuma dah tak tahan dgn perangai dia...aku rasa lebih baik aku tulis kat blog dari aku terus serang dia kan...sekarang ni aku cuba nak tenangkan hati dan kosongkan fikiran yang tengah serabut sgtsgt ni...nak luahankan kat member lain tapi tetap xboleh itulah aku...

aku dah cuba dah tanya dia apa masalah dia sebenarnya tapi dia cuma cakap biarlah aku pendam!!!see amat menjengkelkan...apa guna member kalau xnak cerita??bukan nak sibuk hal dia tapi bila dia ada masalah dia xkan peduli ko dan buat ko cam patung...!hah...ada ke yang tahan klu kena buat camtu??!!ishhhh....makin panas aku rasa klu ingat balik gaya dia tu...huhuhu

dah lah...rasa dah ringan sikit dah otak ni bila dapat luahankan kat blog...anggap jelah mmg camni kehidupan dan kita sebagai seorang manusia pasti akan melaluinya...peristiwa ni membuatkan aku lebih matang dalam bergaul...!harap2 aku dapat bertahan selama 3 tahun...3 TAHUN??!alah xlama tu pejam celik pejam celik dah habis...kan3?iya kan saja lah...haha

p/s:tengah ''layan'' meggi + susu...hehe...pasni pasti ada entry yang lebih gempak!!hehe...soal hati ke hati...nak tahu??pastikan anda setia membaca blog ini  ^____^



No comments:

Post a Comment