kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Saturday 7 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012

assalamualaikum...


hellooooo 2012 byebye 2011...perh!pejam celik pejam celik dah 2012 dah...cepat betul masa berlalu kan...xsedar umur aku pun dah 19 tahun...can you believe that??!haha...aku pun sgtsgt tak percaya...ok!itu menandakan aku harus dan semestinya berperangai matang!!huhu...oh ya...masa tahun baru hari tu aku kat TAWAU...my hometown!!yessss...mmg sgtsgt best yer...jgn jeles!adakah jga ya jeles??lantak..

ok aktiviti kitaorg masa tu--> pagi :call member ! ajak jalanjalan pegi bandar... kira ''ladies day'' lah hari tu...kitaorg pegi bertiga dgn cousin aku sekali...mula2 makan kat Tendah Biru sapa org TAWAU mesti tahu tempat ni..sedap siot makan kat sana...after that,kitaorg mula lar round2 bandar kluar masuk semua kdai...heee jgn ckp la kaki mmg ''kuat''...smpai jam5 lebih!!
                                   --> malam : aktiviti wajib dilakukan setiap kali tahun baru iaitu BBQ!!yippiiii...syok abis tau...masa tu jga aku dan cousin aku first time membakar chicken wing,ikan n jagung!!kesiankan...haha first time tu...tapi kami telah melakukan kerja dgn baik sekali...semua masak secukupnya tau!!say congratz 4 my self...haha...malam tu mmg kenyang tahap dewa sbb mcm2 makanan dihidangkan...antaranya mee goreng,bubur durian,salad sayur and mcm2 lagi...oh ya...ada kek jga sbb cousin aku smbut befday dia sekali...2 biji kek dorg beli!!sgtsgt tamak haha...tpi berbaloi2 lar...dah habis melantak makan kitaorg kluar pegi tgk ''bunga api''...2 kereta gerak mencari lokasi yg strategik...ok aku sgtsgt enjoy masa tu...jgn crta lah tahap kebahagian kitaorg...haha...

selama 1 minggu bercuti di TAWAU rasa cm tak cukup jer...iya la bila dah jmpa dgn cousin2 yg ''giler'' msti la bestkan..huhu tiba2 rindu kat dorg..xpe raya nti insyaallah balik lgi :D sekarang ni aku tgh cuti sem bosan jga lar sebab xda aktiviti yg menarik nak dilakukan tpi nak buat cmna kan sabar jer la...ok lah rasanya dah cukup panjang entry aku ni nti ada pula yg bosan kan...heee aku tahu aku dah lama gila xupdate blog maklum la org busy bercuti heee...ok sehingga berjumpa lagi di entry akan datang...byebye muahhhhhhh ! smile always dude...

No comments:

Post a Comment