kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday 16 June 2011

SIAPA CIK PRINCESZ ASHA??

assalamualaikum....


hai korang!
entry kali nie aku nak cerita pasal diri aku...(ada ke yg nak tau?)alah nak la nak la...hehe
jom kenali saya dgn lebih dkat...!


nama sebenar: fatihah fasha binti masir
(tapi lebih suka dipanggil ''princesz asha''haha)

umur: 18 tahun
(dah tergolong dlm golongan ''tua'' =.='' dah tak boleh main2 da)

tarikh lahir: 19/09/1993
(cantikkan tarikh lahir aku banyak no.9 :D)

tempat lahir: hospital puan madinah
(banyak yg ingat tempat ni kat madinah tapi sebenar kat sabah je cuma hospital swasta...sekarang da tak wujud dah kecian sgt! )

anak bongsu dari tiga orang adik beradik
(anak kesayangan haha ye ke??ntah watever)


warna kegemaran: semestinya PINK,WHITE,RED & BLACK
(tapi sekarang da mula berjinak2 dgn warna KELABU)

hobi: shoppingggggg,on9,baca majalah & novel
(best apa buat benda2 nie ^___^ )

cita-cita:pakar fisioterapi
(actually dulu berangan nak jadi doktor tapi xkesampaian jadi pakar fisioterapi pun okey la yg penting kerja kat hospital dan pkai baju ''putih'' tu)


perangai sebenar saya?

erm...aku ni cm mana ye?ok...aku seorang yang kuat merajuk bila xdapat apa yg aku nak hehe...aku juga cepat marah bila ada benda yang tak betul terjadi tapi seorang yang manja tapi xgedik ok!mempunyai citarasa yang tinggi dalam berfashion tapi tidak memilih brand...obses dgn christiano ronaldo well sebab dia handsome pastu terer main bola dan aku mmg suka tgk orang yang terer main bola ni...suka benda yang cute miut contohnya anak patung,bantal2 yang comel dan suka sgt dgn baby yang gemuk cm anak buah aku!aku juga seorang yang suka mengkritik bila aku nampak sesuatu yang pelik,xbetul or anything la ataupun tgk org tu berfashion xkira tempat!mulut memang laser dan xhipokrit...aku juga akan berusaha untuk mendapatkan apa yg aku nak!aku juga seorang yang suka berlawa2 alah suka perasan cantik gtu...haha!suka tidur lewat dan mesti & wajib dgar radio atau lagu sebelum tidur...seorg yang banyak cakap bila dah jumpa dgn org yang satu kepala...gila2 dan suka kacau orang dan juga suka buat benda bodoh!

~hah cukupla...kang korang bosan pula!alah entry hanya untuk suka2 je xda motif lain pun...ada yg korg nak tambah...klu berani komen la...huhu...entry ni jga xda gambar si penulis kerana gambar2 semua dlm kamera dan kamera pula telah terbang ke KL bersama papa tersayang!next entry khas untuk papa pula k...jgn lupa ole2 yer!muah3....

p/s:sejuk hingga tahap beku!!



No comments:

Post a Comment