kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Monday 23 May 2011

HAPPY SUNDAY ^___^

assalamualaikum...

meh aku crta kat korang apa yang terjadi kemarin...
pagi2 lgi yang lain dah hilang dri pandangan mata...
 hah...semuanya dgn gigih(mata masi nak tidur) ke Teluk Likas untuk satu event iaitu
SUKAN KANAK2 TABIKA PERPADUAN...
tapi kenapa family aku yg sebok erk??
dalam family kitaorang manada yg skola tabika...dah besar nak mampos dah!
sebenarnya mama aku telah di jemput menjadi pengadil untuk sukan tu dan abang aku yg sulung pun nak mengambil kesempatan untuk menjual ''burger supernya'' di sana...
sebab tu lah kitaorg semua dengan semangatnya bangun dan menuju ke tempat itu
(actually aku pegi kul 10.00 ngan bapa aku...hehe)
yang lain jer pegi awal2 pagi....mereka memang rajin bangun pagikan!

so jom lah kita tgk cikit gambar2 yg telah aku ambil :)

mama yang tengah sebok mengadili acara 

                         gerai burger CINTA (nice nama diakan...haha)

                                             
nie antara gerai2 yang ada kat sana





                             cik asha dgn encik akmal (abg kedua)


abang sulung dgn gf dia(cik zira)
                                             abaikan latar belakang *
credit pic abg sulung (xdalah credit sgt)



ok lah...tu je crta nyer...xmo banyak2 kang korang meluat pula...

No comments:

Post a Comment