kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday 5 May 2011

HIDUP LAGI LAH !

assalamualaikum guys !!!

agak berkurun jga aku xupdate blog ni kan??!huhu...giler tul aku rindu jg nak taip2 nak tekan2 huruf2 segala nie tapi disebabkan ada masalah teknikal aku xdapat la nak membebel2 nie...huhu sedih la konon(xda makna pun)...WHATEVER bak kata mak aku!!

dah2 agak merepek di situ ya !
i'm back....i'm back ! hahaha... ok kita nak mula dri mana ya??macam2 aku nak crta nie tpi aku bingung pula nak mula dri mana!
kita mula dri hujung la k...1,2,3 lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...(eh2,salah)
ok2 serius2...!ehmmmmmmm....OYAH ! ARITU MY LOVE DTG ! YIPPPIIIEEE......
 
sayang dia sangat2 tau ! sumpah xtipu...
 
 
 
tadaaaaaaaaaaa nie lah my sayang nama dia IQMAL SYAFIE !!
anak buah aku la...
huhu...agak sedih sebab dia dtg kejap jer!
ok2 stop crita pasal dia nti aku sedih...


baik korang tengok wajah aku yg suci nie haha...

comel kan ?? haha
 muntah jangan xmuntah !
oyah...aritu kitaorang budak2 ex-SAINS SUKAN buat reunion tau tapi malang sekali kamera kesayangan aku telah diculik ke Bintulu!sedih kan sbb xda gambar...xpe2 next time aku akan pastikan blog nie penuh dgn gambar2 kami (budak2 kiut sedunia)!!best gila ooo dtg tatap wajah2 dorg semua...dapat crta2 mcm2 lah !
 
k.lah setakat nie je aku dapat berceloteh coz aku kekurangan idea skrg nie...agak bosankan crta aku !alah tak kesah pun...haha...bubye2!!!muahhhhhhhhh3

  

No comments:

Post a Comment