kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Tuesday 12 April 2011

KINI TINGGAL KENANGAN !!

assalamualaikum guys...
rasa lain dri yang lain lah hari ni!rasa seperti xda smgt untuk aku menjalaninya...knp r??mgkin sbb cuaca yang mendung kot...so mood aku pun ''mendung'' jga!ye ke tu??merepek xtentu pasal...agak boring yer!!

actually ari ni aku nak kongsi lagu (sekali gus video) yang aku suka...
hehe...kira nak berjiwang2 lah sekejap!blh kan xslh kan?lagipun ni kan blog aku so suka hati aku lah!!


 jom kita santai2 sambil menghayati lagu2 kat bawa nie~











bestkan??actually banyak lgi tpi xkan lah aku nak letak semua...lagu2 kat atas ni bnyk bgi aku kenangan tau!cm LAGU TINGGAL KENANGAN tu...hehe!ok lah kang ada yang nangis meraung2....bubye guys!

No comments:

Post a Comment