kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Monday 11 April 2011

HAPY TIME & YUMMY !!!

assalamualaikum guys...

aku baru plg nie...agak lewatkan!sekarang jam11.22p.m...hah!kenapa aku baru plg erk??kerana aku jalan2...kira jalan2 cari makan lah...dgn sapa??dgn mama ngan papa aku!!aku soal,aku jg yg jawab(tanda2 org sot mabuk dah)haha...

tadi kitaorg pergi PERDANA PARK!apa tu??tu kira taman rekreasi lah..dekat dgn TANJUNG.ARU!kitaorg tgk air berirama...actually bukan first time lah aku pergi sana tpi papa aku yang teringin nak tengok sebab dia asyik bz dgn kerja-kerja-kerja!!xda gambar sbb aku malas nak take2 pic nie...

pastu kitaorg pergi pasar kejap...mama nak beli ikan,sayur dan sebagainya!aku cuma duduk dlm keta je malas nak masuk pasar...(anak baikkan ^____^)hehe
pas dri pasar kitaorg pecut pegi LUK-LUK CAFE!!apa yang dorg jual kat sana erk??jom tengok pic kat bawa nie!!
 
 
 











selepas beberapa minit (xsmpai seminit pun...hehe)

lepas kenyang kitaorg terus begegas ke gerai abang aku!huhu...lupa nak take pic sbb bz bercerita!!!
k.la guys sekarang dah agak lewat dah so aku pun nak tidur setakat nie je lah kita berceloteh yer!!

gud night n sweet dreamz yer!! 

sayang korang sangat2....

No comments:

Post a Comment