kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Saturday 9 April 2011

KAU LAH ''KEKASIH GELAP'' KU!!

                                             AKU SAYANG BETUL KAT KAU CINTA!!

aku buat entry kali nie sbb aku rindu kat "kau'' rindu teramat sgt biarpun kita selalu kol,chat,sms!tpi aku still rindu kat kau...kaulah org yg pling aku percaya!paling aku syg dan pling aku sanjung...antara kita xpernah ada rahsia...semuanya diluahkan!berkongsi suka dan duka...menyokong antara satu sama lain!kepercayaanku 100% sama kau!thanks 4 everything sayang...







hah!nilah orangnya...my BELOVED CUZZY!!!syg sgt kat dia!!



mari kita cikit sal dia ek!!
nama macik nie ialah DYJA(nama samaran jer ye)!!dia muda setahun dri aku...tpi kitaorg mmg sekepala...adeh jer crta!dia stay kat tawau..so klu aku pegi sana kompom kitaorg ''stay together''haha....jgn slh pham ek!kitaorg selalu tidur sma2,sekatil,sebantal(seperti sepasang kekasih-melampau dah)...pastu gosip2 pasal (tutttttttttttt)sampailah ke pagi!hehe...dia nie pandai tau!teror dlm bab2 akademik nie...(tak cm aku T.T)!erm..palagi yg best sal dia r??kadang2 dia nie gilagila jga...senang ckp best lah klu dgn dia!xkering gusi oooh!ada je ''benda'' kitaorg buat...plg best klu ada majlis kahwin!hah!kitaorg mesti handle bahagian depan...hehe..kira cm org pentinglah(xdalah penting sgt pun)haha...kitaorg suka pkai warna baju yg sma,suka "org' yg sama!haha(biarlah hanya aku dan dia je yg tau apa yang dimksudkan dgn ''org'' tu yer)
okok...rasanya cukuplah smpai sni jer!nti korg xsudi baca blog aku nie...jom tengok pic2 kitaorg!!!

aku bagi korang tgk pic2 nei je ye!yang lain tu agak kureng sikit...hehe!

I LOVE U MACIKKKK!!! 


No comments:

Post a Comment