kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Friday 8 April 2011

:TODAY :

assalamualaikum guys !!




hari nie aku kena spend time dgn mama!first,kena teman mama pegi klinik...sejak akhir2 nie mama banyak menghabiskan masa dkt klinik!klu org dah pegi klinik mestilah org tu skitkan...mama mmg ada penyakit iaitu diabetes/kencing manis!penyakit mama nie dah lama dah...tpi skrg penyakit dia agak bahaya!kencing manis mama agak tinggi iaitu 18.6!normal selalunya 6/7...doktor sarankan minum air bnyk2!moga2 mama cepat sembuh...jom kita rmai2 doakan mama!kat bwh nie ada la sikit pic yg aku ambil masa tunggu mama diperiksa!!

(permai polyclinic-klinik adalah klinik peribadi family aku!klu dah pa2 mesti ''bekejar'' ke klinik ni)

(kaki yang banyak berjasa kepada tuannyer!dia akan mengikuti kemana saja tuannya pegi)





lepas dri klinik kitaorg bekejar ke INSTITUT LATIHAN PERINDUSTRIAN (ILP) !hah...apa agaknya kitaorg buat kat sana yer??aku nak smbung stdy??eh,bukan2!tempat tu adalah tempat abg aku stdy!abg kedua aku iaitu ENCIK AKMAL!!jalan masa tu agak ''lembab''lah jga...nasib tahap kesabaran kitaorg tinggi so ianya laluinya dgn perasaan yang gembira diiringi dgn senyuman
dan gelak tawa!masa nak on the way ke sana adalah sebijik keta ni!giler tul la...masa tu traffic light tgh merah so dia pun berhentilah kat sblh kitaorg!dgn wajah yg agak selambah dia dgr lagu dgn volume yg agak kuat!korg nak tau lagu apa dia dgr ?? hah!ambik ko lagu HINDUSTAN beb!!hahaha...apalgi aku ngan mama tanpa segan dan silu kitaorg ketawakan dia!masa kitaorg ketawakan dia baru kitaorg sedar tingkap xtutup...cuba korg bayangkan apa perasaan mamat tu!malu tahap maksima dia beb dgn serta-merta dia tukar lagu...lagu apa dia tukar??lagu I LOVE THE WAY YOU LIE!oh...tuhan saja yg tau!haha...tukar je lampu merah ke hijau dia terus pecut tanpa melihat ke kiri dan kanan!hahaha...da lah tu!cukup le kita mengumpat mamat tu yer....mamat tu budak UMS (kot) sebab dia menuju ke UMS!!


aku ada le ambik sikit pic kat ILP smbil tggu abg aku yg ''hensem'' tu melangkah dengan penuh yakin kerana bangga dia dpt smbung belajar (bunyi seperti aku jeles!!haha mmg pun aku jeles siot...bila le aku nak smbg stdy nie yer huhu)
so jom cuci mata tgk apa yg ada kat depan ILP!!

(nie aje lah pic yg aku ambik kerana cik princesz nie malas nak kluar dri keta)

P/S:oyah!tadi aku melantak DOUBLE CHEESE BURGER hasil abg sulung aku...hah!nti aku buat satu entry khas tu gerai burger abg aku erk!!sekali promote gerai dia...hehe

No comments:

Post a Comment