kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Saturday 9 April 2011

NIKMATNYA!!

nikmatnyer guys !! 
nikmat apa??nikmat buat kerepek pisang lah!aish...mesti korg pikir lain2 kan!hihi...aku tau!hari ni aku ngan mama bertungkus dan lumus membuat kerepek pisanggggg...mengidam ker?a'ah...dah lama xmkn kan!cian2...actually cara buat dia senang je tpi bab nak goreng-menggoreng tu yang membuatkan otot2ku timbul dan banyak menggunakan tenaga(malas la tu)!haha...xda kena-mengena langsung!!
aku pun xtau kenapa aku suka giler dgn bab2 kerepek nie!klu beli kompom xcukup ohhh...masa buat tadi pun da terliur!siap je goreng(actually belum abis goreng aku dah melantak)mama aku pun ikut sekali melantak tau...pastu sama2 bagi komen tntg kerepek tu!sweetkan...xde maknanye!!!

(semasa proses menggoreng)

ok lah guys aku nak sambung melantak nie!!!

No comments:

Post a Comment