kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday 7 April 2011

SUMPAH AKU NAK !!!

hey guys !!!
aku nak kongsi sikit dgn korg tntg benda yg pling aku nak...
cantik benor benda2 nie tpi harga pun cantik jga ! so jom kita sama2 berangan yer....


(Hot Pink Lamborghini MurcielagoLP640)
 
 
 
 
(handphone hello kitty-actually xkesah lah apa brand pun yg penting ada ''muka'' hello kitty ngan warna pink)



(lappy pink!!cute kan...huh klu ada nie sure xtidur mlm asyik on9 jer!haha)


(camera digital)





(lawakan rumah nie!giler betul...bestnyer klu ada sebiji cmni)



(nie pula heels rekaan JIMMY CHOO!!!aku suka giler dgn rekaan dia nei...mantap ohh!)



benda2 kat atas nie cumalah hayalan si penulis yer tpi aku mesti dapatkan jg benda2 nie!haha...

No comments:

Post a Comment