kejar cita-cita hingga ke awan yang paling tinggi,biar terkena awan yang paling rendah...!

Thursday 19 May 2011

SEKALI LAGI KEBINGUNGAN MELANDA DIRI

assalamualaikum pembaca blogku !

korang semua apa kabar??sihat x??aku sihat alhamdulilah...
erm,sunyi rasanya sebab segelintir member dah sambung stdy...ada yg masuk form6,IPTA tidak kurang jga yg masuk IPTS...aku pula kat mana??belum ada kata putus dri hati kecil aku...bunyi seperti aku jeleskan...iya mmg aku jeles sbb dorg dah nak capai cita2 dorg tapi aku..entahlah...
bukan aku xpunya cita2 tapi kepastian itu belum ada...kepastian di mana aku nak meneruskan cita2 aku nie yang aku belum putuskan...banyak tawaran yg aku dpt tapi macam2 halang...
kita ketepikanlah tawaran dekat KL dan SARAWAK!!(sbb kompom bapa aku xbagi punya)

kita crita pasal tawaran di sabah ok...
tawaran kat sni bukan satu dua je...tapi dah nak dkt 5-7 tawaran...
antaranya MAHSA , MASTERSKILL , COSMOPOINT , KIST , INTI , ASEANA 
dan blablabla sewaktu dgnnya!!
banyakkan...bukan aku tak bersyukur tapi aku bingung sebab setiap kolej ni ada keistimewaannya...
itu yang buat aku bingung...tak tau mana yang paling baik!
huhu...tak palah just doakan aku k...

di mana ada kemahuan di situ ada jalan!!



p/s:entry ini hanyalah luahan hati si penulis...xda ada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang mati





No comments:

Post a Comment